BRZI PRISTUP INFORMACIJAMA

PANTHEON-ovo korisničko sučelje korisnicima omogućuje brzi pristup do odgovarajućih podataka, kako bi posao postao brži i učinkovitiji. „Ručno“ ubacivanje podataka svedeno je na minimum, što istovremeno smanjuje mogućnost pogreške kod višestrukog unosa podataka

Izrada izvještaja u samo 4 koraka

Jednostavna upotreba je bila ideja vodilja pri razvoju moćnog, ali unatoč tome jednostavnog mehanizma izvještavanja. Izvještaje možete napraviti u 4 jednostavna koraka: izaberete jedan od prethodno definiranih izvještaja, definirate parametre, označite postavke i kliknete na tipku za izradu. Izvještaje možete prikazati u tabelarnom ili grafičkom obliku, možete ih i ispisati, spremiti u datoteku, izvesti u Excel za daljnju obradu i još mnogo toga.

Zakonsko osvježavanje i sukladnost s međunarodnim standardima

Korisnici PANTHEON-a sklapanjem ugovora o osvježavanju imaju pravo nadogradnje kod svih izmjena i dopuna, popravaka, poboljšanja, zakonskih izmjena, koje se u PANTHEON-u svakodnevno i sukladno zakonskim zahtjevima nadograđuju. PANTHEON je usklađen s preporukama Međunarodne organizacije revizora informacijskih sustava. Lokalizirane zakonodavne i jezične verzije omogućavaju jedinstveno i pregledno poslovanje na inozemnim tržištima.

ZAKONODAVSTVO I JEZIČNA POTPORA

Zakonodavstvo je prilagođeno za rad u 7 država, tako da Vam omogućuje da poslujete u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i na Kosovu te pratite podatke na 7 jezika: slovenskom, hrvatskom, srpskom, bosanskohercegovačkom, makedonskom, albanskom i engleskom. Za primjer uzmimo poslovnog čovjeka koji koristi engleski jezik i nadgleda rad svojeg poduzeća u Hrvatskoj koristeći englesko korisničko sučelje, sa prilagodbom hrvatskom poreznom sustavu.

MODULI POSLOVANJA

Odaberite modul koji najbolje odgovara poslovanju Vaše tvrtke

PANTHEON ACCOUNTING

Obračun PDV-a, obračun plaća, izvještaji državnim institucijama, bilance i putni nalozi, knjiženje i velika baza korisnika mogu biti recept za kaos u računovodstvenom servisu. Snažan računovodstveni program PANTHEON Accounting uvodi harmoniju u poslovanje i poboljšava učinkovitost računovođa.

Glavne karakteristike PANTHEON Accounting:

  • Cjelovit pregled i kontrola nad korisnicima
  • Mogućnost upravljanja potraživanjima i obvezama
  • Točno, ažurno i brzo knjiženje bez grešaka
  • Jednostavna izrada izvještaja i analiza
  • Održavanje kontakta s kupcima

PANTHEON MANUFACTURE

PANTHEON Manufacture je program za vođenje proizvodnje, s kojim ćete procese u tvrtki voditi cjelovito i učinkovito. S programom pratite i optimizirate cijeli put izrade proizvoda: od sirovine, poluproizvoda do konačnog proizvoda. Kako bi proizvodnja, poslovni procesi i zaposlenici djelovali kao nepobjediva cjelina, poslovno-informacijski sustav povezuje i nadograđuje sve vidike vaše tvrtke.

Glavne karakteristike PANTHEON Manufacture:

  • Brži i pojednostavljeni radni procesi
  • Preciznije planiranje
  • Preciznije određivanje rokova izvedbe
  • Pouzdano poslovno odlučivanje
  • Učinkovitiji rad odjela
  • Pregledno vođenje proizvodnih jedinica

PANTHEON RETAIL

Za jednostavno vođenje blagajničkog poslovanja putem online blagajne, mobilnih rješenja i naprednih blagajni za uslužne djelatnosti i trgovine, kako u uredu, tako i na terenu. Pratite cijeli proces maloprodaje od početnog koncepta do kupca.

Program stvoren upravo za vaše potrebe, osigurat će funkcionalnošću i jednostavnim korisničkim sučeljem neometano svakodnevne procese. Korištenje je intuitivno i jednostavno, tako da će ga s veseljem koristiti svi zaposlenici. Uređeni artikli, narudžbe, zalihe i brzo pretraživanje prema različitim kriterijima Vam omogućuju da preuzmete kontrolu nad zaposlenicima i stanjem poslovanja.

PANTHEON ENTERPRISE

PANTHEON Enterprise je poslovni sustav za srednje velike tvrtke koje se fokusiraju na napredak. S moćnim programom ćete poslovanje voditi cjelovito i temeljito te brže doseći željene rezultate.

Glavne karakteristike PANTHEON Enterprise:

  • Omogućuje praćenje događanja u poduzeću na svakom koraku
  • Pouzdanom poslovnom analitikom uspješno se može planirati budućnost poslovanja
  • Daje potpun uvid u stanje poslovanja i na taj način omogućuje vođenje poduzeća bez stresa i sa visokim stupnjem pouzdanosti
  • Voditelju računovodstva omogućuje oslanjanje na program koji mu pomoću automatizma olakšava pripreme izvješća, obračun plaća, knjiženje te doprinosi uspješnom upravljanju internim računovodstvom

PANTHEON SMALL BUSINESS

Vi ste samostalni poduzetnik, manji d.o.o. ili start up? PANTHEON Small Business je program za male tvrtke s velikim potencijalom. Koristite samo ono što trebate, pritom se oslonite na računovođu i poslovni program.

Glavne karakteristike PANTHEON Small Business:

  • Dostupno je korištenje samo opcija koje su Vam stvarno potrebne i na taj način se postižu niži početni troškovi.
  • Vrlo brzo se počinje s radom i osigurani su razni oblici pomoći za početnike.
  • Pruža potpun uvid u stanje poslovanja: račune, zalihe, dokumenti – sve na jednom mjestu.
  • Program se može prilagođavati i „rasti s vama“.

Cjenik PANTHEON licenci

* Sve su cijene u eurima bez izraženog PDV-a i vrijede od 01.07.2024. te za jednog korisnika (osim LT3). Zadržavamo pravo izmjena cijena.

  • Broj tvrtki koje možete voditi PANTHEON-om LX, LT, RE i SE licencom ograničeno je na 3 tvrtke (baze)
  • LX, LT, RE, SE, GE, ME i MF su samostalne licence
  • RT i MT su licence s dodatnim funkcionalnostima
  • Na tvrtku možete kupiti samo jednu LX licencu (jedan jednokratni korisnik)
  • Na tvrtku možete kupiti samo jednu LT licencu (jednokorisnička licenca) ili jednu LT3 licencu (mrežna licenca za 1–3 korisnika)

CLOUD POSLOVANJE

U sklopu PANTHEON Hostinga SMIT pruža korisnicima mogućnost pohrane svih podataka u cloudu (oblaku), čime su baze podataka programa PANTHEON sigurne i dostupne bilo kada i bilo gdje.

Podaci koje unosite u program PANTHEON (npr. fakture, računovodstvo, plaće, itd.) pohranjeni su u bazi podataka koja je obično na namjenskom računalu, odnosno serveru. Server je uvijek aktivan, tako da su podaci uvijek dostupni, pored toga su na serveru odgovarajući sigurnosni uvjeti koji sprječavaju gubitak podataka, prije svega izrada sigurnosnih kopija te fizička i programska zaštita.

POSLOVANJE U OBLAKU

Za svu poslužiteljsku opremu inače bi se morali brinuti sami ili preko određenog davatelja usluga dok se sa uslugom hostinga o tome ne morate brinuti, budući da je Vaša baza podataka pohranjena u podatkovnom centru koji se brine za odgovarajuću sigurnost i tehničku bezbrižnost. Povezivanjem preko interneta povezujete se na svoju bazu podataka, za što je potreban samo PANTHEON te dovoljno brza internet veza.

e-račun

Jednostavno, brzo, povoljno i ekološki prihvatljivo!

S uslugom eRačun ćete pojednostaviti svoje poslovanje, a pritom uštedjeti vrijeme i što je najvažnije novac. eRačun svakim danom koristi sve više korisnika koji su svjesni da je papirno poslovanje prošlost.

ŠTO JE E-RAČUN

To je račun, koji u potpunosti zamjenjuje klasični papirnati oblik računa, s obzirom na to da izdavatelj izdaje primatelju račun za pružene usluge ili prodane proizvode u elektroničkom obliku.

KOME JE NAMIJENJEN

Svima onima koji žele poslovati na jednostavan, transparentan, moderan, ekološki prihvatljiv i ekonomičan način. Pogotovo oni koji rade s javnim sektorom, s obzirom na to da svaki račun poslan javnom sektoru mora biti elektronički.


PREDNOSTI:

  • jednostavno i brzo poslovanje
  • smanjenje materijalnih troškova (nema više upotrebe papira i pisača)
  • smanjenje troškova poštanskih usluga (nema više upotrebe kuverti i plaćanja poštarine)
  • smanjenje troškova manualnog rada (poboljšanje procesa i smanjenje mogućnosti pogreške pri unosu)
  • povoljnije izdavanje i distribucija
  • lakši nadzor i manje grešaka
  • automatizirana dostava (na više e-mail adresa, u raznim oblicima i na različitim medijima)
  • ekološki prihvatljivo poslovanje

NARUDŽBA E-RAČUNA

Za početak korištenja usluge eRačuna kroz poslovno-informacijski sustav PANTHEON Vaša tvrtka mora biti registrirana kao aktivni korisnik PANTHEON licence. Za više informacija, molimo Vas da nam pošaljete upit na info@sm-it.hr.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies