Na mobilne aplikacije lani potrošeno čak 30,2% više novca

A9Ri9ri8h_14c7k4h_a1k.jpg
NEW YORK - Prošlu godinu obilježila su pandemija i globalna gospodarska kriza, no informatički sektor ostao je gotovo netaknut, a u nekim slučajevima takva situacija mu je čak i pogodovala.

Analitičari Sensor Towera koji prate tržište mobilnih aplikacija u 2020. godini zabilježili su velik porast preuzimanja i plaćanja za mobilne aplikacije, kako za igre tako i za sve ostale vrste mobilnih rješenja dostupnih na App Storeu i Google Playu.

Potrošnja korisnika koji su odlučili plaćati određene aplikacije u protekloj je godini bila još jednom rekordna, i na globalnoj je godišnjoj razini iznosila 111 milijardi američkih dolara, tj. 30,2% više nego godinu prije. Od tog iznosa korisnici su na App Storeu ostavili 72,3 milijarde (+30,3%), a na Google Playu 55,5 milijardi dolara (+30%).

Na Appleovoj trgovini najviše se trošilo na zabavne aplikacije (TikTok, YouTube, Tinder…). Izuzmemo li igre i zabavne sadržaje, sljedeća najpopularnija vrsta aplikacija na App Storeu bila je iz kategorije Photo&Video.

Na Googleovoj trgovini najlukrativnija kategorija bila ona koja sadržava društvene mreže i igre, a upravo Google je sa svojim servisom skupnih pretplata Google One po prihodima zasjeo na prvo mjesto vlastite trgovine aplikacija u prošloj godini.

Nimalo začuđujuće, najveći broj prvih instalacija u protekloj godini zabilježila je aplikacija za videokonferencije Zoom. Gledano u cijelom svijetu i na obje platforme, najviše instalacija i najviše prihoda u 2020. godini ostvarila je relativno nova društvena mreža TikTok.

Autor: SEEbiz / Bug.hr

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies