Na mobilne aplikacije lani potrošeno čak 30,2% više novca
NEW YORK - Prošlu godinu obilježila su pandemija i globalna gospodarska kriza, no informatički sektor ostao je gotovo netaknut, a u nekim slučajevima takva situacija mu je čak i pogodovala. |
Analitičari Sensor Towera koji prate tržište mobilnih aplikacija u 2020. godini zabilježili su velik porast preuzimanja i plaćanja za mobilne aplikacije, kako za igre tako i za sve ostale vrste mobilnih rješenja dostupnih na App Storeu i Google Playu. Potrošnja korisnika koji su odlučili plaćati određene aplikacije u protekloj je godini bila još jednom rekordna, i na globalnoj je godišnjoj razini iznosila 111 milijardi američkih dolara, tj. 30,2% više nego godinu prije. Od tog iznosa korisnici su na App Storeu ostavili 72,3 milijarde (+30,3%), a na Google Playu 55,5 milijardi dolara (+30%). Na Appleovoj trgovini najviše se trošilo na zabavne aplikacije (TikTok, YouTube, Tinder…). Izuzmemo li igre i zabavne sadržaje, sljedeća najpopularnija vrsta aplikacija na App Storeu bila je iz kategorije Photo&Video. Na Googleovoj trgovini najlukrativnija kategorija bila ona koja sadržava društvene mreže i igre, a upravo Google je sa svojim servisom skupnih pretplata Google One po prihodima zasjeo na prvo mjesto vlastite trgovine aplikacija u prošloj godini. Nimalo začuđujuće, najveći broj prvih instalacija u protekloj godini zabilježila je aplikacija za videokonferencije Zoom. Gledano u cijelom svijetu i na obje platforme, najviše instalacija i najviše prihoda u 2020. godini ostvarila je relativno nova društvena mreža TikTok.
|